head section

سایت برو تو کار
سایت برو تو کار

خرید رپورتاژ آگهی | معتبرترین منابع رپرتاژ آگهی |پایین ترین قیمتها

رپورتاژ آگهی در معتبرترین منابع خبری ایران را با قیمت مناسب تجربه کنید.برای دریافت اطلاعات قیمتهای رپرتاژ آگهی و خرید رپورتاژ آگهی ادامه مطلب را دنبال کنید.09122054471

برای سفارش رپورتاژ آگهی در” ساعت 24 “و سایر منابع خبری معتبر با شماره 09122054471 تماس بگیرید.

ایسنا، مهر، عصر ایران، فارس، تابناک، ساعت 24، زومیت، اقتصاد آنلاین، روزنو ،انتخاب، بیتوته، سیمرغ، برترینها و چندین سایت و خبرگزاری معتبر در ایران.

رپرتاژ

رپرتاژ در واقع نوعی از آگهی که به صورت یک گزارش بی طرف ارائه میشود و در آن مخاطب احساس میکند که صرفا با یک گزارش بی طرف مواجه است که حامل پیام یا مطلبی است ولی در واقع یک پیام تبلیغاتی است که تاثیر آن روی ذهن مخاطب و برای تقویت جنبه های ذهنی روی یک محصول یا خدمات آنها میباشد

اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال 1945 ارائه شد و برای آن قوانین و مصوبه های بسیار سنگینی برای آن در سرتاسر دنیا تصویب شد

انواع رپرتاژ

رپورتاژ انواع مختلفی دارد اما مهمترین و پرکاربردترین آنها رپرتاژهای تلویزیونی ، روزنامه ها ، مجلات و اینترنتی میباشد که امروزه با توجه به گستردگی منابع اینترنتی و تبلیغات از طریق وب سایت ها و سایتهای مختلف رپرتاژ اینترنتی بسیار کارآمد و پرطرفدار است

رپورتاژ آگهی اینترنتی

رپرتاژ آگهی اینترنتی نوعی از اگهی است که در آن تبلیغی جهت معرفی محصولات یا خدمات شما در قالب یک سری مطلب به تنهایی و یا همراه با تصاویری با لینک های مرتبط در سایتی بعنوان یک مطلب قرار میگیرد

در رپرتاژهای دیگر مطالبی که حاوی تبلیغات است به همراه عکس و فیلم به نمایش گذاشته میشود ولی در نوع اینترنتی آن علاوه بر آنها لینک مربوط به آن سایت و صفحه نیز قرار میگیرد تا در رتبه بندی آن در گوگل نیز تاثیر مثبت داشته باشد

شکل و قالب کلی رپورتاژها

همانطور که پیش از این گفتیم قالب کلی رپرتاژهای آگهی کمی با آگهی های تبلیغاتی معمولی متفاوت است ، اغلب آنها محتوا محور هستند و معمولا دارای مطلب های طولانی هستند که در آن مطالب به طور غیر مستقیم به بررسی و بیان مزایا و آپشن های محصول و یا معرفی برند و خدمات میپردازد و بطور معمول از عناصر بصری هم برای تاثیر گزاری بیشتر روی مخاطب استفاده میشود و مطالب به همراه تصاویر منتشر میشوند این ویژگی ها در رابطه با رپورتاژهای چاپی است و درباره ی رپرتاژهای اینترنتی پیش از این صحبت کرده ایم

هدف از رپرتاژ آگهی چیست

در این روش معرفی محصولات و خدمات ، شما علاوه بر داشتن کلیه مزایای مربوط به تبلیغات چاپی سنتی که باعث شناخته شدن و دیده شدن محصولات یا خدمات ارائه شده توسط شما میباشد مزایای دیگری نیز دارد بدین ترتیب که شما با داشتن امکانات و فضای بیشتر برای ارائه ی مطلب در رابطه با محصولات و خدماتتان میتوانید کنترل و قدرت بیشتری روی کلیت پیام مورد نظرتان داشته باشید به بیان دیگر هدف از رپرتاژ آگهی این است که بتوانید در فضای بیشتر و طیف مخاطبان گسترده تر ( که در نوع اینترنتی آن این مورد بارزتر است ) بتوانید محصولات و خدمات خود را ارائه و معرفی کنید

مزایای رپورتاژ اگهی اینترنتی

رپرتاژ آگهی اینترنتی به شما کمک میکند که بتوانید متن ها و مطالب تبلیغاتی خود را به شکلهای مختلفی از جمله گزارش ، مصاحبه ، متن خبری و… در فضای بیشتر و متن های طولانی تر بصورت آنلاین در سراسر جهان از طریق سایت های معتبر منتشر کنید

هم چنین از آنجاییکه سایت های مختلف مخاطبان و کاربران گسترده و بیشمار خود را دارند با انتشار متن های تبلیغاتی خود در سایت های مختلف میتوانید درکمترین زمان ممکن پیام خود را  به گوش تعداد بیشماری از مخاطبان برسانید

از دیگر مزیت های رپرتاژ اینترنتی این است که در ارائه و معرفی هر چه بهتر محصولات و خدمات به شما کمک میکند بدین ترتیب که میتوانید علاوه بر متن و کلمات از تصاویر و فیلم هم برای تبلیغات بهتر استفاده کنید

از طرفی دیگر در تبلیغات اینترنتی در کنار مطالب و توضیحات شما لینک نیز قرار دارد بنابراین با تبادلات لینکی رتبه ی سایت شما در گوگل هم به سرعت افزایش پیدا میکند

نکته ی بسیار مهم درباره ی رپرتاژ اینترنتی این است که ارزش و اعتبار بالایی دارد بدین ترتیب که وقتی تبلیغات شما بصورت یک خبر یا گزارش در سایت های معتبر منتشر شود کاربران اعتماد بیشتری به آن برند یا شرکت و یا حتی شخص خواهند داشت که همین مساله تاثیر مثبت فوق العاده بالایی را روی کاربران میگذارد که در نهایت باعث افزایش مشتری ها میگردد

علاوه بر این باعث جذب مشتری از روش معمول و رایج دیگر نیز میشود بدین ترتیب که استفاده از رپرتاژ اینترنتی رتبه ی شما را در گوگل نیز بالا میبرد و همین امر باعث میشود که در اثر جستجوی طبیعی در گوگل توسط کاربران تبلیغات شما دیده شده و مشتری ها را جذب کند

آیا خرید رپورتاژ آگهی بر سئو نیز تاثیر دارد

برای خیلی از کسانی که بدنبال تبلیغات از طریق اینترنت هستند رتبه بندی در گوگل نیز حائز اهمیت است و همیشه این سوال در میان است که آیا رپرتاژ آگهی از طریق اینترنت میتواند روی رتبه در گوگل نیز تاثیر داشته باشد یا خیر ؟ پاسخ قطعی به این سوال این است : بله ؛ در صورتیکه متن تبلیغاتی شما در سایتها منتشر شود در واقع مثل یک پست مهمان عمل میکند ، اگر در رابطه با سئو مطالعاتی داشته باشید قطعا میدانید که پست مهمان میتواند رتبه سایت شما را در گوگل افزایش دهد

از طرف دیگر وقتی تبلیغات شما در یک سایت معتبر و پربازدید منتشر میشود ، از آنجاییکه خود این سایتها در موتورهای جستجو رتبه ی بالایی دارند بنابراین میتواند سیگنالهای رتبه بندی قدرتمندی را برای موتورهای جستجو ارسال کنند بنابراین لینکی که از سایت شما در یک سایت معتبر از نظر گوگل منتشر میشود اعتبار سایت شما را هم بالا میبرد

هم چنین اگر سایتی که تبلیغات شما را با معرفی سایتتان و ارائه ی لینک آن در سایت قرار میدهد پربازدید باشد باعث میشود که تعداد قابل توجهی از بازدید کنندگان از آن سایت به سایت شما هم مراجعه کنند و همین امر ، یعنی افزایش بازدید از سایت نیز باعث بالا رفتن اعتبار در گوگل و موتورهای جستجو میشود

نظر و قوانین گوگل درباره رپورتاژ آگهی

وقتی در سال 2013 سایتی در انگلستان که روی فروش گل کار میکرد کمپین بزرگی برای رپرتاژ آگهی به راه انداخت ، در نتایج رنک گوگل اختلال ایجاد کرد ، همین مسئله سبب نگرانی گوگل در رابطه با رپرتاژ آگهی اینترنتی گردید به همین دلیل پس از جریمه ی سایت مذکور مت کاتس ، سرپرست تیم وب اسپم گوگل ، تصمیم به تصویب قانون هایی برای رپرتاژ آگهی کرد و طی انتشار ویدیویی هشدارهای لازم را در رابطه با قوانین برای کسانی که میخواهند در رپرتاژ آگهی فعالیت داشته باشند ذکر کرد

از جمله اساسی ترین قوانین این بود که اولا اگر لینکی در مطالب و گزارش ها برای تبلیغات استفاده میشود باید به صورت نوفالو باشد تا روی نتایج کلی جستجوهای طبیعی در گوگل نداشته باشد

دومین مسئله ی مورد توجه این بود که اگر مقاله یا مطلب خاصی برای تبلیغات استفاده میشود باید حتما به گونه ای باشد که کاربران قبل از مطالعه متوجه تبلیغاتی بودن مقالات بشوند و پس از آن شروع به خواندن مطالب کنند

به زبان ساده تر گوگل نمیخواهد لینک های استفاده شده در مطالب تبلیغاتی هم ارزش لینک های خریدنی باشد تا در رنک کلی گوگل تاثیری نداشته باشد از سوی دیگر میخواهد که کاربرانی که در گوگل به دنبال جستجوی مطالب هستند بتوانند قبل از خواندن متوجه تبلیغاتی بودن محتوا بشوند

آیا از رپرتاژ آگهی اینترنتی استفاده کنیم؟

با توجه به تمامی مطالب ارائه شده و بررسی مزیتهای متعدد رپرتاژ آگهی و هم چنین قوانین سخت گوگل در رابطه با لینک های نوفالو و غیر قانونی بودن استفاده از لینکهای فالو در مطالب تبلیغاتی این سوال به ذهن همه خطور میکند که با این وجود آیا استفاده از رپرتاژ آگهی خوب است یا خیر

در پاسخ باید ذکر کنیم که در صورتیکه کار رپرتاژ آگهی خود را به دست سایت های بسپارید که کاملا با الگوریتم های مختلف گوگل آشنا هستند و میتوانند لینک های شما را بدون مشکل و ایجاد اختلال در گوگل قرار دهند نه تنها مشکلی برای سایت شما پیش نخواهد آمد بلکه اعتبار آن نیز درگوگل بالا رفته و درنهایت باعث پربازدید شدن سایت شما و افزایش مشتری و شناخته شدن شخص یا برند میشود

به عبارت دیگر راهکارهایی قانونی  وجود دارد جهت افزایش اعتبار در گوگل بدون ایجاد اختلال در رنک آن که میتواند به شما این اطمینان را بدهد که با خیال راحت و بدون نگرانی بتوانید محصولات و خدمات خود را از طریق رپرتاژ آگهی تبلیغ کنید .

مقالات